Про підсумки роботи зі зверненнями та запитами громадян за 2012 рік ішла мова на засіданні виконавчого комітету Жовтоводської міської ради, яке відбулося 24 січня. Із доповіддю із зазначеного питання виступила головний спеціаліст із контролю та звернень громадян виконкому Олена Ковальова. Вона, зокрема, повідомила, що у порівнянні з 2011 роком спостерігалася тенденція до збільшення кількості звернень до виконавчого комітету Жовтоводської міської ради. Протягом 2012 року надійшло 863 звернення громадян, що на 333 більше, ніж у 2011 році, із них: індивідуальних – 807, колективних – 41; анонімних – 15. О.Ковальова також зазначила, що в 2012 році з вищих органів влади надійшло звернень з: Адміністрації Президента – 19; Кабінету Міністрів України – 7; Верховної Ради України – 2; Пенсійного Фонду України – 2; Державної установи «Урядовий Контактний Центр» - 259; «Контакт-центр «Гаряча лінія О.Вілкула» - 262. У звітному періоді було вирішено: позитивно – 214 звернень; дано роз’яснення – 616; надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 4; чекають остаточної відповіді – 29. Загалом за отриманими зверненнями у 2012 році порушено 891 питання (2011р. - 638). За 2012 рік у відповідності до загальнодержавного класифікатора до виконкому надійшли звернення з таких питань: - комунального господарства – 616 звернень, що складає 71,3% від загальної кількості (2011р. – 303 звернення, що складає 57%); - соціального захисту – 63 або 7% (2011р. – 71 звернення – 13%); - аграрної політики і земельних відносин – 9 або 1% (2011р. – 23 звернення – 4,3%); - житлової політики – 27 або 3,1% (2011р. – 22 звернення – 4,1%); - охорони здоров’я – 24 або 2,8% (2011р. – 19 звернень – 3,6%); - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 21 або 2,4% (2011р. – 17 звернень – 3,2%); - праці і заробітної плати – 39 або 4,5% (2011р. – 16 звернень – 3%); - транспорту і зв’язку – 5 або 0,6% (2011р. – 7 звернень – 1,3%); - освіта, наука, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 4 або 0,5% (2011р. – 5 звернень - 0,9%).
Упродовж 2012 року у виконавчому комітеті Жовтоводської міської ради проводились особисті прийоми громадян посадовими особами виконкому. Зокрема, міський голова здійснював прийоми громадян першого понеділка кожного місяця за попереднім записом. За звітний період було проведено 9 прийомів, на які звернулось 43 особи. На прийом громадян, який проводив міський голова, запрошувались керівники структурних підрозділів, до компетенції яких належали питання заявників, що давало змогу в повній мірі надати ґрунтовну відповідь або роз’яснення щодо подальших дій чи взагалі вирішити проблему. Протягом 2012 року не було порушень термінів розгляду звернень громадян. Усі звернення опрацьовувались своєчасно та згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування.
На засіданні виконавчого комітету був присутній начальник відділу управління з питань НС та у справах захисту населення від наслідків чорнобильської катастрофи ОДА Анатолій Перов. Він звернув увагу на те, що минулого року значно збільшилась кількість звернень громадян і до облдержадміністрації. Так, за 2012 рік до ОДА надійшло 97 звернень від мешканців м.Жовті Води, що на 54% більше, ніж у 2011 році. Громадянами у зверненнях порушено 100 питань, із них переважна кількість стосується комунального господарства (28), питань соціального захисту (15), праці і зарплати (10), житлової політики (10), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (9), охорони здоров’я (8). На особистому прийомі звернулось 14 жовтоводців проти двох за весь 2011 рік. Громадянами порушувались питання ремонту каналізаційної системи будинку, ремонту під’їзду, вирішення земельного конфлікту щодо меж землекористування на прибудинковій території, сприяння у працевлаштуванні, допомоги в отриманні дозволу на встановлення автономного опалення, встановлення дитячого майданчика, вирішення житлового питання при розподілі квартири у новозбудованому будинку, одержання телетюнера, надання матеріальної допомоги. О.Петров зазначив, що збільшення кількості звернень громадян до обласної влади пов’язано перш за все із започаткуванням роботи контакт-центру Олексадра Вілкула. Нині в області працює гаряча лінія губернатора Дмитра Колєснікова.
На засіданні виконавчого комітету як підсумок було зазначено, що робота із зверненнями громадян у 2013 залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету Жовтоводської міської ради та буде спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у них питань. Наталя СІРА.
|