Нд, 09.02.2025, 09:05:36
Газета "Жовтоводські вісті" та радіо
Facebook Twitter VKontakte Blog RSS
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гость · Група "Гости"Вітаю Вас, Гость · RSS
Меню сайта
остані коментарі


ЧТО ЗА МАРАЗМ....ХОЛОДНО ЕЩЕ...ПОГОДНЫЕ

...
УЕГГ
...
Block title
Block title
Ми у facebook
Теги
Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Google
TV-agent
Благодійність
Погода


Цікаві посилання
Все о ТВ и телекоммуникациях
ОФІЦІЙНИЙ САЙТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ М. ЖОВТІ ВОДИ
"Ремонт и обслуживание оргтехники"
Пошук
 
Головна » 2013 » Жовтень » 7 » Зверніться до Центру надання адміністративних послуг
Зверніться до Центру надання адміністративних послуг
11:58:41
Задля спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання, на базі Центру муніципальних послуг міською радою створено Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Жовтоводської міської ради.

Перелік адміністративних послуг, які надаються центром

1. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
2. Погодження питань про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення.
3. Погодження питань щодо спеціального використання природних ресурсів місцевого значення, клопотань про надання надр у користування з метою геологічного вивчення, розробки родовищ корисних копалин місцевого значення.
4. Погодження кандидатури на посаду керівника і заступника керівника приватного закладу освіти (крім вищих навчальних закладів). 
5. Затвердження установчих документів приватного закладу освіти (крім вищих навчальних закладів). 
6. Державна реєстрація юридичної особи (без об'єднання громадян, кредитних спілок,ОСББ, професійних спілок, політичних партій, благодійних організацій, творчих спілок, адвокатських об'єднань).
7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.
8. Державна реєстрація юридичної особи (об’єднання співвласників багатоквартирного будинку).
9. Проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця.
10. Проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.
11. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
12. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
13. Підтвердження відомостей про юридичну особу.
14. Включення відомостей про юридичну особу, яка була зареєстрована до 01.07.2004.
15. Включення відомостей про фізичну особу-підприємця, яка була зареєстрована до 01.07.2004р. 
16. Включення відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи.
17. Внесення відомостей про закриття відокремленого підрозділу юридичної особи.
18. Подання державному реєстратору заяви про втрату оригіналів установчих документів.
19. Видача витягу з Єдиного державного реєстру. 
20. Видача довідки про наявність або відсутність в ЄДР інформації, яка запитується.
21. Видача виписки з ЄДР.
22. Внесення до ЄДР запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.
23. Внесення до ЄДР запису про рішення фізичної особи-підприємця про припинення нею підприємницької діяльності. 
24. Державна реєстрація припинення юридичної особи у зв’язку з ліквідацією.
25. Державна реєстрація припинення юридичної особи на підставі судового рішення, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи.
26. Державної реєстрації припинення фізичної особи-підприємця за її рішенням.
27. Державної реєстрації припинення фізичної особи-підприємця у разі її смерті.
28. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за судовим рішенням, що не пов'язано з банкрутством фізичної особи-підприємця
29. Затвердження проекту відведення земельної ділянки та надання її у користування (оренду) у разі:
- зміни цільового призначення;
- передачі в оренду надання в користування (оренду) земельної ділянки, межі якої не встановлено в натурі (на місцевості).
30. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою, та надання в користування (оренду) земельної ділянки, межі якої встановлено в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення.
31. Поновлення договору оренди земельної ділянки.
32. Затвердження детального плану території.
33. Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.
34. Надання згоди на перенесення поховання.
35. Узаконення перепланування квартир в багатоквартирних житлових будинках.
36. Дозвіл на перепланування квартир в багатоквартирних житлових будинках.
37. Виведення житлових приміщень (квартир, будинків), непридатних до житла, із жилого фонду. 
38. Присвоєння поштово-адресного номеру об’єктам.
39. Виведення квартир із житлового фонду міста та дозвіл їх реконструкції під нежитлові об’єкти.
40. Дозвіл на реконструкцію благоустрою території міста (влаштування пішохідних тротуарів, майданчиків, карманів).
41. Видача ордерів на надання громадянам житлової площі, що належить до комунальної власності.
42. Видача дозволів на відключення від мереж центрального опалення та влаштування індивідуального (автономного) опалення.
43. Видача актів обстеження зелених насаджень на земельній ділянці.
44. Видача актів та ордерів на видалення зелених насаджень.

Розклад роботи Центру надання адміністративних послуг:

понеділок з 8.00 до 17.15 
вівторок з 8.00 до 20.00 
середа з 8.00 до 17.15
четвер з 8.00 до 20.00 
п’ятниця з 8.00 до 15.00 
субота з 8.00 до 15.00 
Без перерви 

Адреса Центру надання адміністративних послуг:
м.Жовті Води, вул. Петровського,33, кабінет №107, тел. 2-32-85, 2-47-37
Рубрика: Зверніть увагу | Переглядів: 692 | Додав: zhvisti
Усього коментарів: 0
ComForm">
avatar
Copyright MyCorp © 2025