Роль науково-технічного прогресу в сучасній Україні особлива.
За свідченням науковці вирішальним фактором економічного розвитку є не капітал,
а технічний прогрес. Уже нині існує великий попит на освічених людей, тому
розбудова в Україні системи освіти вимагає приведення її змісту у відповідність
до сучасних потреб суспільства.
Особлива увага при цьому приділяється математичним,
фізичним, інформаційним знанням, бо вони сприяють розвиткові логічного
мислення, науковому передбаченню і прогнозуванню, що все ширше втілюються в
інші галузі знань, наближаючи їх до практики.
Зважаючи на це, вчителі математики СШ №8 прищеплюють
учням інтерес до вивчення предметів математичного циклу на уроках та в
позаурочний час.
Традиційно склалося, що учні середньої загальноосвітньої
школи №8 упродовж останніх років беруть активну участь у Міжнародному
математичному конкурсі «Кенгуру» (2009р. - 52 учасники), Всеукраїнському
конкурсі «Левеня» з фізики (2009р. - 23 учасники), математичному конкурсі
«Золотий ключик» (2009р. - 6 учасників) та обласному конкурсі комп’ютерної
графіки та анімації (2009р. - 1 учасник).
Є перемоги і в обласному конкурсі ракетно-космічного
моделювання «Мирний космос», де стали призерами:
Вікторія Рябошапка,
9-Б – І місце
Віталій Цьома, 11-А
– ІІІ місце
Тетяна Даброскок,
8-Б – ІІІ місце
Анна Кулікова, 11-Б
– ІІІ місце
Ці учні нагороджені дипломами за перемогу та цінними
подарунками.
А учні 9-Б класу Ростислав
Бабіч та Марина Маленко отримали
грамоти за активну участь.
У 2009р. учні школи взяли участь у Всеукраїнському
конкурсі рефератів з ядерної енергетики та ядерної фізики «Мирний атом», який
було організовано ядерним товариством м.Києва.
Знову є переможці! Учениця 11-Б класу Анна Кулікова виборола перше місце, їй
був вручений ноутбук. Дмитро Данилейченко,
учень 11-А класу, зайняв друге місце. А учениця 9-Б класу Юлія Філіппова зайняла третє призове місце.
Таких високих результатів учні досягли завдяки кропіткій
роботі вчителів Мантрової С.І., Семухи В.
М., Мусіної О.Ю., які були керівниками та консультантами творчих робіт
учнів.
Конкурси кмітливих, вікторини, математичні, фізичні ігри,
фокуси постійно проводяться в рамках декади математики, фізики, інформатики. З метою
розширення кругозору учнів і залучення їх до творчості у цьому році було
проведено знайомство дітей з японським мистецтвом орігамі - виготовлення
поробок із паперу, що викликало велике захоплення і зацікавленість учнів 2-11
класів. Щорічне проведення декади математики, фізики, інформатики під
керівництвом вчителів Барабаш Н.С.,
Мантрової С.І., Скотаренко А.Є. , Зражви В.І. дає можливість
використовувати нові форми роботи, підтримувати інтерес учнів до вивчення даних
предметів. Усі вчителі освоїли роботу з комп’ютером і широко використовують
його можливості в практичній діяльності. Виготовлені учнями газети, стенди з
цікавим пізнавальним матеріалом привчають школярів до підбору цікавих фактів,
до роботи із довідковою та спеціальною літературою, користування Інтернетом.
Н.С.Барабаш,
керівник методичного
об’єднання вчителів математики, фізики, інформатики.
|