Більшість автотранспорту, який займається пасажирськими перевезеннями на території нашого міста, належить приватному підприємцю Олегу РЯБЕНКУ, який напередодні професійного свята автомобілістів поспілкувався з кореспондентом «ЖВ». - Щодня в Жовтих Водах на лінію виходить 6 одиниць нашої техніки – маршрутних таксі і автобусів, - повідомив Олег Рябенко. - Посадкових місць від 15 до 100. Щороку ми оновлюємо свій автопарк, намагаємось відходити від мікроавтобусів, а випускати на лінію автобуси більшої місткості. Нещодавно ми придбали ще один стомісний автобус (40 місць – сидячих, 60 – стоячих). Узяли автобус МАН німецького виробництва, який у порівнянні з ПАЗом або Газеллю набагато кращий. І витривалість, і моторесурс набагато більші, до того ж він має низьку підлогу, тож можна, приміром, інвалідний візок занести. - З якими виробничими труднощами стикаються Ваші автоперевізники? - Робота з людьми завжди проблематична, намагаємось знаходити спільну мову з пасажирами. Головне проблемне питання – це пільгові місця. Усі пільговики прагнуть їхати безплатно, але ми не можемо всіх возити безкоштовно – щодня потрібно автобуси заправляти, платити зарплату, податки тощо. - Яким чином здійснюється перевезення пільговиків? - За договором із виконавчим комітетом. У мікроавтобусі – одне пільгове місце, в автобусі – два. Інколи ми провозимо більше пільговиків, але, звичайно, не усіх бажаючих. - Школярі платять за проїзд? - Ті учні, які мають талони відділу освіти, їздять безплатно. - Скажіть, будь ласка, жовтоводці - культурні пасажири? Не ріжуть сидіння, не розмальовують внутрішнє покриття? - Буває усяке, як і в інших містах: і сидіння псують, і скло розмальовують тощо. Ми усе це відновлюємо – шиємо нові чохли, шторки і т.д. - Усі Ваші водії професіонали? - Звичайно. У нас свій медик, свій механік. Перед початком роботи водії проходять медогляд. - Чи немає нарікань від пасажирів щодо розкладу руху Ваших автобусів? Їх задовольняє початок і кінець робочої зміни водіїв, вартість квитків? - Щодо квитків – нарікання були одразу після затвердження їх вартості. Але вона економічно обґрунтована. Люди вже звикли. Починають роботу автобуси о 5.35, останні рейси: о 19.45 – з Веселої Іванівки, о 19.20 – із радгоспу. В принципі, нормально. Під кожного пасажира неможливо підлаштуватися. Розклад руху є на всіх зупинках, зазвичай, він дотримується. Бувають випадки, коли ламається автобус, тоді рейс пропускається. Як і на будь-якій роботі, бувають якісь зриви. Але усе виправляється. - Що б Ви побажали своїм колегам – автомобілістам із нагоди професійного свята? - Вітаю автомобілістів, усіх, хто пов’язаний із транспортом! Бажаю безаварійної роботи, удачі, і, як кажуть: «Ни гвоздя, ни жезла!» Розпитувала Наталя СІРА.
|