Нд, 09.02.2025, 10:55:50
Газета "Жовтоводські вісті" та радіо
Facebook Twitter VKontakte Blog RSS
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гость · Група "Гости"Вітаю Вас, Гость · RSS
Меню сайта
остані коментарі


ЧТО ЗА МАРАЗМ....ХОЛОДНО ЕЩЕ...ПОГОДНЫЕ

...
УЕГГ
...
Block title
Block title
Ми у facebook
Теги
Календар
«  Жовтень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Google
TV-agent
Благодійність
Погода


Цікаві посилання
Все о ТВ и телекоммуникациях
ОФІЦІЙНИЙ САЙТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ М. ЖОВТІ ВОДИ
"Ремонт и обслуживание оргтехники"
Пошук
 
Головна » 2012 » Жовтень » 26 » Міцніше за «баранку» тримайся, шофере
Міцніше за «баранку» тримайся, шофере
14:59:27
Більшість автотранспорту, який займається пасажирськими перевезеннями на території нашого міста, належить приватному підприємцю Олегу РЯБЕНКУ, який напередодні професійного свята автомобілістів поспілкувався з кореспондентом «ЖВ».
- Щодня в Жовтих Водах на лінію виходить 6 одиниць нашої техніки – маршрутних таксі і автобусів, - повідомив Олег Рябенко. - Посадкових місць від 15 до 100. Щороку ми оновлюємо свій автопарк, намагаємось відходити від мікроавтобусів, а випускати на лінію автобуси більшої місткості. Нещодавно ми придбали ще один стомісний автобус (40 місць – сидячих, 60 – стоячих). Узяли автобус МАН німецького виробництва, який у порівнянні з ПАЗом або Газеллю набагато кращий. І витривалість, і моторесурс набагато більші, до того ж він має низьку підлогу, тож можна, приміром, інвалідний візок занести.
- З якими виробничими труднощами стикаються Ваші автоперевізники?
- Робота з людьми завжди проблематична, намагаємось знаходити спільну мову з пасажирами. Головне проблемне питання – це пільгові місця. Усі пільговики прагнуть їхати безплатно, але ми не можемо всіх возити безкоштовно – щодня потрібно автобуси заправляти, платити зарплату, податки тощо.
- Яким чином здійснюється перевезення пільговиків?
- За договором із виконавчим комітетом. У мікроавтобусі – одне пільгове місце, в автобусі – два. Інколи ми провозимо більше пільговиків, але, звичайно, не усіх бажаючих.
- Школярі платять за проїзд?
- Ті учні, які мають талони відділу освіти, їздять безплатно.
- Скажіть, будь ласка, жовтоводці - культурні пасажири? Не ріжуть сидіння, не розмальовують внутрішнє покриття?
- Буває усяке, як і в інших містах: і сидіння псують, і скло розмальовують тощо. Ми усе це відновлюємо – шиємо нові чохли, шторки і т.д.
- Усі Ваші водії професіонали?
- Звичайно. У нас свій медик, свій механік. Перед початком роботи водії проходять медогляд.
- Чи немає нарікань від пасажирів щодо розкладу руху Ваших автобусів? Їх задовольняє початок і кінець робочої зміни водіїв, вартість квитків?
- Щодо квитків – нарікання були одразу після затвердження їх вартості. Але вона економічно обґрунтована. Люди вже звикли. Починають роботу автобуси о 5.35, останні рейси: о 19.45 – з Веселої Іванівки, о 19.20 – із радгоспу. В принципі, нормально. Під кожного пасажира неможливо підлаштуватися. Розклад руху є на всіх зупинках, зазвичай, він дотримується. Бувають випадки, коли ламається автобус, тоді рейс пропускається. Як і на будь-якій роботі, бувають якісь зриви. Але усе виправляється.
- Що б Ви побажали своїм колегам – автомобілістам із нагоди професійного свята?
- Вітаю автомобілістів, усіх, хто пов’язаний із транспортом! Бажаю безаварійної роботи, удачі, і, як кажуть: «Ни гвоздя, ни жезла!»
Розпитувала Наталя СІРА.

Переглядів: 522 | Додав: zhvisti
Усього коментарів: 0
ComForm">
avatar
Copyright MyCorp © 2025