«На Дніпропетровщині
завдяки створеній системі «Єдиного вікна» та адресної роботи з населенням щодо
отримання субсидій на початок цьогорічного опалювалфьного сезону втричі більше
родин отримали допомогу держави, ніж у минулому році», - сказав Олександр
Вілкул на робочій нараді щодо контролю за якістю надання
населенню області послуг із забезпечення субсидіями.
За дорученням голови облдержадміністрації Олександра
Вілкула в області розроблено організаційні заходи для поліпшення надання й
оформлення житлових субсидій населенню. Після створення в управліннях праці та
соціального захисту населення міст та районів Дніпропетровщини «Єдиного вікна»
для отримання субсидій та впровадження з 1 серпня 2010 року єдиної технології
прийому громадян суттєво скоротилися строки та значно спростився порядок
надання усіх видів соціальної допомоги.
«У жовтні – листопаді йде найбільша кількість звернень
громадян щодо отримання житлових субсидій. Губернатор поставив завдання –
створити таку систему роботи управлінь праці та соціального захисту, яка
спростить процедуру отримання субсидій та допоможе людям отримати необхідну
соціальну допомогу та підтримку влади. Ми постійно аналізуємо ситуацію і не
чекаємо поки люди звернуться до нас. Ми самі пропонуємо отримати субсидію тим,
кому це необхідно», – сказав начальник головного управління праці та
соціального захисту населення облдержадміністрації Володимир Семенюк.
Створена на Дніпропетровщині система «Єдиного вікна»
передбачає, що громадяни можуть отримати інформацію щодо різних видів
соціальної допомоги одразу в одного спеціаліста прийому й, у разі наявності
права, надати заяву одразу на декілька видів державної допомоги. Ці заходи
значно покращили якість обслуговування громадян.
Управління преси та
інформації облдержадміністрації.
|