Пн, 03.02.2025, 06:13:03
Газета "Жовтоводські вісті" та радіо
Facebook Twitter VKontakte Blog RSS
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гость · Група "Гости"Вітаю Вас, Гость · RSS
Меню сайта
остані коментарі


ЧТО ЗА МАРАЗМ....ХОЛОДНО ЕЩЕ...ПОГОДНЫЕ

...
УЕГГ
...
Block title
Block title
Ми у facebook
Теги
Календар
«  Грудень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Google
TV-agent
Благодійність
Погода


Цікаві посилання
Все о ТВ и телекоммуникациях
ОФІЦІЙНИЙ САЙТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ М. ЖОВТІ ВОДИ
"Ремонт и обслуживание оргтехники"
Пошук
 
Головна » 2011 » Грудень » 1 » Чому сплачуємо квартплату за приватизовану квартиру?
Чому сплачуємо квартплату за приватизовану квартиру?
16:41:53
Чому за приватизовану квартиру ми все одно вносимо квартплату, адже вона в нашій власності, так само, як приватний будинок у межах міста, де беруть тільки податок на землю? Чому необхідно підписувати договір на обслуговування будинку? Усі ці питання хвилюють не одного власника приватизованої квартири. Спробуємо розібратися в усьому цьому по-черзі.

Чому за приватизовану квартиру ми все одно вносимо «квартплату»?
Згідно із статтею 10 "Утримання приватизованих квартир (будинків)" Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду", утримання приватизованих квартир здійснюється за рахунок коштів їх власників згідно з Правилами користування приміщеннями житлових будинків і прибудинкових територій, які затверджуються Кабміном України, незалежно від форм власності на них.

Власники квартир багатоквартирних будинків є власниками допоміжних приміщень будинку, технічного устаткування елементів зовнішнього благоустрою і зобов'язані брати участь у загальних витратах, пов’язаних з утриманням будинку і прибудинкової території, відповідно до своєї частини в майні будинку. Допоміжні приміщення (комори, сараї та ін.) передаються у власність квартиронаймачів безкоштовно і окремо приватизації не підлягають. З цього виходить, що приватизовували ми не лише свою квартиру (те, що усередині наших стін), а і безкоштовно отримали в додаток до неї під'їзди, дах, внутрішньо-будинкові комунікації і так далі. І приводити усе це в належний стан теж повинні самостійно. Але оскільки ми цього не робимо, то платимо ЖРЕДу за утримання допоміжних приміщень будинку і прибудинкової території.

Якщо вас не влаштовує якість і своєчасність виконання своїх обов'язків ЖРЕД, існує щонайменше два виходи.
1. Теоретично кожен власник приватизованого житла може подати позов на ЖРЕД. Підстава - невиконання обов'язків за надання послуг, за які ви сплачуєте (якщо, звичайно, вчасно платите квартплату). Спершу треба звернутися до ЖРЕД зі скаргою і дочекатися реакції. Потім скласти акт про те, що вас не задовольняє, у присутності працівника ЖРЕД і свідків. Лише після цього - до суду за відшкодуванням збитків. Моральним збитком можуть бути: погіршення здоров'я (задуха) через сморід, темрява в під'їзді, свідоме ігнорування ваших вимог і так далі.

2.
Створити об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), так званий кондомінімум. У цьому випадку ви можете абсолютно самостійно визначати розмір квартплати і обслуговувати усі комунікації, технічні приміщення і прибудинкову територію. Або наймати працівників, обумовлюючи з ними розмір плати за послуги, що виконуються, і навіть торгуватися.

Якщо ж ви вирішили створити ОСББ, то з питань щодо порядку створення ви можете звернутися до виконкому з 8 до 17 години в робочі дні, кабінет №115 або за телефоном 2-36-83.

Чому необхідно укладати договори на обслуговування будинку?

Згідно з п.2 Порядку участі в організації і фінансуванні ремонту приватизованих житлових будинків їх колишніх власників, затвердженого постановою Кабміну України №572 від 08.10.1992р.(зі змінами), якщо у будинку приватизовано декілька квартир і їх власники не висловили бажання створити об'єднання власників квартир, то кожен власник квартири укладає з власником будинку (балансоутримувачем, у нашому місті - КП «ВЖРЕО») договір про участь у витратах на утримання будинку і прибудинкової території. Договором визначається розмір щомісячних внесків власника квартири на розрахунковий рахунок власника (балансоутримувача) будинку на майбутні поточні ремонти.
Відділ ЖКГ виконавчого комітету міської ради.

Рубрика: Актуально | Переглядів: 2399 | Додав: zhvisti
Усього коментарів: 0
ComForm">
avatar
Copyright MyCorp © 2025