Пн, 10.02.2025, 16:16:31
Газета "Жовтоводські вісті" та радіо
Facebook Twitter VKontakte Blog RSS
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гость · Група "Гости"Вітаю Вас, Гость · RSS
Меню сайта
остані коментарі


ЧТО ЗА МАРАЗМ....ХОЛОДНО ЕЩЕ...ПОГОДНЫЕ

...
УЕГГ
...
Block title
Block title
Ми у facebook
Теги
Календар
«  Квітень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Google
TV-agent
Благодійність
Погода


Цікаві посилання
Все о ТВ и телекоммуникациях
ОФІЦІЙНИЙ САЙТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ М. ЖОВТІ ВОДИ
"Ремонт и обслуживание оргтехники"
Пошук
 
Головна » 2009 » Квітень » 16 » Мовою цифр
Мовою цифр
07:41:52
ЗА ДАНИМИ СТАТИСТИКИ
Розвиток роздрібної торгівлі у 2008 році
Загальний обсяг роздрібного товарообороту офіційно зареєстрованих підприємств міста, що здійснюють роздрібну торгівлю та ресторанне господарство, за 2008р. склав 112770,7 тис.грн., що проти 2007р. у фактичних цінах більше на 37265,6 тис.грн. (або на 49,4%).
У розрахунку на 1 особу населення роздрібний товарооборот у 2008р. склав 2264,5 грн. проти 1501,1 грн., у 2007 році.
Товарооборот ресторанного господарства за 2008р. склав 8861,9тис.грн., що становило 7,9% від загального обсягу роздрібного товарообороту міста, та проти 2007р. і 2006р. у фактичних цінах зріс відповідно на 600,1 тис.грн. (або на 7,3%) та на 3086,6 тис.грн. (або на 53,4%). 
Що стосується структури продажу, то питома вага продовольчих товарів у загальному обсязі роздрібного товарообороту за 2008р. менша, ніж непродовольчих, і складає 35,6% (37003,7 тис.грн.).
Найбільшу частку продажу продовольчих товарів у торговій мережі займають такі товарні групи як: горілка та лікеро-горілчані вироби 11,9% (13,9% за 2007 рік), м’ясо копчене, солоне та ковбасні вироби 6,8% (6,2%), молоко та молочні продукти 6,2% (6,5%), пиво – 6,0% (8,1%), цукрові вироби кондитерські 4,8% (4,9%), яйця і яйцепродукти 4,8% (2,0%), напої безалкогольні - 4,7% (5,1%).
Частка товарообороту непродовольчої групи товарів у загальному обсязі продажу у 2008р. склала 64,4% (за 2007р. - 67,8%). Найбільш вагоме місце у структурі продажу непродовольчих товарів посідає продаж бензину моторного 22,9% (за 2007р. - 22,7%), тканини – 18,3% (19,4%), товари фармацевтичні – 15,1% (19,3%), аудіо – та відеообладнання – 9,6% (10,2%), матеріали будівельні – 6,0% (3,7%), килими, покриття для підлоги та стін – 5,0% (7,0%), товари парфумерно-косметичні – 3,0% (1,8%).
Г.М.КУХАР,
начальник відділу статистики.




Переглядів: 594 | Додав: redaktor
Усього коментарів: 0
ComForm">
avatar
Copyright MyCorp © 2025