Чт, 19.06.2025, 04:50:36
Газета "Жовтоводські вісті" та радіо
Facebook Twitter VKontakte Blog RSS
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гость · Група "Гости"Вітаю Вас, Гость · RSS
Меню сайта
остані коментарі


ЧТО ЗА МАРАЗМ....ХОЛОДНО ЕЩЕ...ПОГОДНЫЕ

...
УЕГГ
...
Block title
Block title
Ми у facebook
Теги
Календар
«  Березень 2009  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Google
TV-agent
Благодійність
Погода


Цікаві посилання
Все о ТВ и телекоммуникациях
ОФІЦІЙНИЙ САЙТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ М. ЖОВТІ ВОДИ
"Ремонт и обслуживание оргтехники"
Пошук
 
Головна » 2009 » Березень » 26 » ПОСЛУГИ ІНФОРМАЦІЙНОГО КІОСКУ
ПОСЛУГИ ІНФОРМАЦІЙНОГО КІОСКУ
22:55:37

Пенсійний фонд постійно працює над удосконаленням роботи, яка направлена перш за все на створення сприятливих умов для пенсіонерів та громадян при відвідуванні державної установи. При цьому використовуються сучасні технології і, як наслідок цього, є встановлення інформаційних кіосків в управліннях Пенсійного фонду по всій країні.

Сьогодні Пенсійний фонд України - одна з найбільш потужних та розвинених інституцій в державі, яка має величезний організаційний та технічний потенціал, здатний вирішувати і реалізовувати найскладніші завдання. Робота спеціалістів управління Пенсійного фонду України в м.Жовті Води перш за все направлена на якісне обслуговування громадян нашого міста.

В управлінні створені належні умови для прийому громадян. З метою недопущення тривалого очікування пенсіонерів у приймальні управління працює два спеціаліста, які здійснюють обслуговування громадян без перерви на обід, виділено окремий телефон для надання консультацій та роз’яснень диспетчерською службою (2-04-38, 2-50-39). 
 
На теперішній час і в нашому управлінні встановлено інформаційний кіоск, завдяки якому кожний громадянин за допомогою власного свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування має можливість переглянути в системі персоніфікованого обліку дані, починаючи з 2000 року, про накопичення (страховий стаж, розміри заробітної плати та інше) в обліковій картці застрахованої особи.
Завдяки пенсійному посвідченню нового зразка (пластикового) пенсіонер може ознайомитися з відомостями своєї пенсійної справи, де видно, наприклад, встановлений розмір пенсії, наявний страховий стаж, заробітну плату, які взяті до уваги при нарахуванні пенсійної виплати, тощо. 
Крім того, є можливість отримати й іншу довідкову інформацію, а саме: перелік документів для призначення пенсії за віком, по інвалідності, у зв’язку з втратою годувальника, графік особистого прийому громадян керівництвом Пенсійного фонду та інше.
Використання послуг інформаційного кіоску надасть можливість громадянам нашого міста заощадити свій час та робочий час спеціалістів управління, не стояти в чергах в приймальні громадян для отримання необхідної інформації.
За роз’ясненнями можна звернутися за телефоном 6-21-22.
Валентина КУЦА,
заступник начальника управління ПФУ в м.Жовті Води. 




Переглядів: 608 | Додав: redaktor | Теги: Пенсійний фонд, удосконалення, ПФУ
Усього коментарів: 0
ComForm">
avatar
Copyright MyCorp © 2025